کد خبر: ۹۶۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۵۶
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی این روزها به همراه بقیه اعضای تیم النصر برای اردوی زمستانی به شهر شنژن در چین سفر کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ رونالدو و تیمش قرار است که دو بازی دوستانه در چین داشته باشند که بازی اول انها در مقابل شانگهای شنهوا در روز چهارشنبه خواهد بود و بعد از آن به مصاف ژیجانگ در روز یکشنبه می روند. النصر بعد از این سفر به ریاض برمی گردد تا در دیداری دوستانه میزبان اینتر میامی باشد. تقابل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در این بازی دوستانه، هیجان زیادی را میان هواداران ایجاد کرده است اما پیش از آن، کریستیانو و تیمش باید دو بازی دوستانه در چین داشته باشند. در فصل پاییز هم البته قرار بود که اینتر میامی به همراه مسی به چین سفر کند که به دلایلی نامشخص، آن سفر لغو شد!

عکس| رونالدو در شنژن به صرف چای

فوتبالدوستان چینی از حضور کریستیانو رونالدو در کشورشان به وجد آمده اند. استقبال بسیار گرمی از رونالدو و سایر بازیکنان النصر در فرودکاه شنژن شکل گرفت. از سویی از ضیافت ناهار بازیکنان النصر در چین نیز تصاویری منتشر شده است که کریستیانو سر میز در کنار لوئیز کاسترو سرمربی النصر، گویدو فینگا مدیر ورزشی تیم عربستانی دیده می شود. اندرسون تالیسکا مهاجم برزیلی النصر نیز در این تصویر حضور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: